5 Ocak 2008 Cumartesi

ağıltı


ağlamak istiyorum biliyor musun,

şu son zamanlarda içime bulantılar yaratan yaşları solumak istiyorum öznesi birinci tekil nesnesi bilmem kaç çoğulla kaybolmuş gamzelerimden bahseden bileşik eylemli cümlelerimlen cümlelerimde.


-ah, nasıl da pervasız yalanlar söylüyorum, nasıl da arsız bileklerim kokan dişlerimden dökülen sesler...
susmak istiyorum oysa yalnızca, uçurumsal suskunluklarda değil, tinimi

geceye kattığım niceler gibim susmak... -



ki şu savrulan anın üzerime bıraktığı tek tebessüm dudağımın ucuna nicedir yapışık duran afgan kokulu sigaram.


şu savrulan anda sigaramdan başka tek bir iyeliğim varsa esen lotus rüzgarlarına ant olsun ki dibin dibinden kovanı boşluk yankılı bir mermiye gireceğim... şu elimden alınmışlığını ellerime işleyen anda sigaramdan başka tek bir iyeliğim varsa . . .


bilir misin içim nasıl sancır bu anlar, bilir misin gözlerimi nasıl unuturum ve bilir misin

n a s ı l b i r b e d d u a f ı s ı l d a r i ç ' m i ç ' m e . . .


hele ki, sigaramın bile tadı yokken . . . . . . . . . . .


sonsuz ölüm çizgisini hissetmek istiyorum diyor tümcelerim, ben . . . bilmiyorum . . .


sen hiç depresyonda olduğunu başkalarından duydun mu . . . ben ağlamak istiyorum neticede safi.


kafi.

Hiç yorum yok: