5 Ocak 2008 Cumartesi

frisco


hadi hadi durma. durma yola çık. yol ol. alım yol. a çıkalım. times'a hadi. hadi çabuk natalie attı kendini. gary de gitti lanetler olsun. hey üstelik burroughs tanca'da, giremiyor lanetler olası amerika'ya. hadi hadi çabuk git. delim. gidelim. gidelim. gidelim her yerden.

frisco.
frisco lanetlerimin düş yazarı.
gönül düşüm frisco.
frisco allensız jacksiz williamsız.
frisco garysiz nealsiz.
frisco lanet olası frisco safi bir molok sen şimdi.
frisco ben napayım, seni napayım.
geçmişe dönüşü bul frisco.
frisco bana allen ı, frisco bana jack', frisco bana william'ı bul çıldıracağım. frisco gary'i kap getir.
frisco sokaklarında kayboluş, istasyonlarından kaçak yolcu olma istemi.
frisco gitmediğim doğum şehrim.
frisco arka mahallelerinde beş sentlik bir kaltak olmaya ateşliyim.
frisco havale geçiriyorum, üstelik ciğerlerim isyan ediyor sigarama.
frisco kollarında öleceğim.

frisco times'ın polis junk ben köşelemelerinde yer almalıyım. seni şırıngama almalıyım frisco.
frisco bilinçsiz ve adamsız olmalıyım. kadınlığımı bırakmalıyım frisco.
frisco cinsiyetsiz kaldım nedeni yok, neden diye bir şey yok sen benden iyi biliyorsun.
frisco şiirle düzüşüyorum sana.
ırkı, vatanı yıkacağım, yardımcı olacaksın bana.
frisco bir şeyler yapmalıyız hatırlamıyor bu gerzekler bir beyinleri olduklarını!
frisco golden gate'e kendimi asıp, çin mahallende boğulmalıyım dumandan ve kadından ve adamdan.
frisco union square'e ruhumu salacağım. frisco sonsuzluğunu damardan alacağım.

frisco göğüslerini aç, koynunda boşalacağım.


Hiç yorum yok: